Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

fredag 20 januari 2012

Vilodag

Idag har jag inte tränat, men därimot så tog jag mig en svängom i TV-rummet igår kväll( som jag skrev att jag skulle göra, det är bra att blogga, då måste jag ju göra som jag skriver!) och zumbade lite! Sen tittade jag på Biggest loser sverige, jag blir så motiverad, de kämpar och är så duktiga och har bra mycket mer att gå ner än mig, då ska väl jag klara av att gå ner mina dryga tio kilo till tycker jag! Japp!

Lugn kväll, myskväll med familjen, först middag, sedan spelade vi spel och sen tittade vi på "The Voice" på TV.
Två kvällar i rad med tv-tittande, det är inte så vanligt, jag kollar nästan aldrig längre.

 Nu för tiden bloggar jag, tränar och läser allt jag kan hitta om viktminskning och träning när barnen har somnat. Det hindrar mig från att äta onyttigheter också!
Förut satt jag framför TV:n minst två timmar varje kväll och hade den obligatoriska godisskålen bredvid mig i soffan.

Vanliga lördagspromenaden med tjejerna  i morgon bitti som vanligt. Då får nog bungystavarna hänga med igen, så fläsket får sig en omgång!
Så nu måste jag sova!
Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar