Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

onsdag 28 december 2011

Skriv ett brev till dig själv!

I går ställde jag mig på vågen, drog in magen(precis som om det skulle hjälpa...), höll andan och blundade men tittade tillslut ner på vågskrället och döm om min förvåning när jag såg att jag inte har gått upp någonting över julen! (men jag hade redan gått upp innan jul iofs...)

Å nu har jag börjat tränat igen också(ååå så duktig jag är!) I morse gick jag 8km rundan med bungypumpstavarna! Härligt väder var det, nollgradigt och inte en vindpust under hela promenaden! Jag gick själv idag och det är bra och göra det ibland, man hinner komma på så bra saker! :)

Nu gäller det bara att försöka följa mina bra tankar och ideer också!
En kompis till mig skrev i början av detta året ett brev till sig själv om vad hon ville uppnå detta år och nu i slutet så öppnade hon det och kollade vad som hade blivit verklighet eller inte! Det ska jag också göra!

Jag ska verkligen att försöka sätta reslistiska mål och förändringar! Men jag tror att det kan vara en bra idé att ha en plan för året! Tiden går så jäkla fort, åren bara försvinner! Jag vill inte bli 60 och sitta och tänka "varför gjorde jag inte det när jag var 37!"

Skriv ett brev ni också! Vem vet, det kanske hjälper oss på vägen mot våra drömmars mål! ;) Jag tror att jag ska skriva små månadsbrev också, så att jag har ett mål i månaden och en belöning när jag upp nått det. Mina månadsmål ska jag om här tänkte jag! Det behöver inte bara vara en sak och inte nödvändigtvis handla om  vikt. Det kan handla om viktmål, fysisk träning, mental träning, att göra om här hemma och mycket mer!



Ta nu fram ett fint brevpapper(eller ett fult går också bra ;) ) och skriv några rader till dig själv! Vad vill du att nästa år ska innehålla, som du kan påverka??
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar