Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

fredag 4 maj 2012

Äntligen tillbaka!

Idag fick jag så underbara besked, så nu känner jag att jag nog vill börja blogga igen!

Röntgen i februari visade ju lite aktivitet vid tumören och det har varit skitjobbigt minst sagt ända fram till idag!! För i onsdags röntgades jag igen och idag träffade jag min underbara läkare och fick veta att det inte är någon fara, det är med största sannolikhet en reaktion på den strålknivsoperation som jag gjorde sommaren -09!

Å det bästa: JAG FÅR KÖRA BIL IGEN!!!! Är så himla glad!

Så nu ska jag verkligen ta tag i mig själv igen och ett bra steg i den riktningen är ju att börja skriva här igen!
Tränar gör jag, det har jag inte slutat med, men jag äter alldeles för onyttigt. Har precis skrivit in mig på viktväktarna igen och ska dit på söndag för den andra vägningen.

Kram!

1 kommentar: