Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

lördag 10 december 2011

Nu har jag bestämt mig!

Jag har nu kört GI-metoden i 27 dagar(nja,de senaste tre-fyra dagarna har nog varit mer IG-metoden...Idag har jag ätit godis så jag bokstavligt talat mår illa!

Men imorgon är en annan dag och då är det 13 dagar kvar till julafton och nu har jag bestämt mig för att köra på och vara duktig. Sen kommer jul och nyår...MEN jag ska verkligen försöka röra på mig extra mycket eftersom jag är ledig och äta enligt GI-metoden, så mycket jag kan.

Idag har jag varit en riktig tröttmössa. Men jag har faktiskt blivit piggare mot vad jag var förut och det är nog tackvare att jag har fått minska dosen av min ena epilepsimedicin(jag äter sånt för att jag inte ska få kramper av tumören).
Men vänta lite här nu, om jag tänker efter så har jag nog inte vilat en enda dag efter jobbet denna vecka...Det är ju supertoppen! Men idag däckade jag i två timmar på eftermiddagen, men det behövdes väl!

Var ute och gick med Malin och Maria imorse, vi gick vår vanliga runda, ca 8 km. Men jag tog inte min bungypumpstavar(fast jag längtar att börja använda dem igen), jag var alldeles för hostig och snörvlig! Men imorgon kanske!?

Nu ska jag gå och kräkas...nääää, det ska jag inte, men jag har god lust!
VARFÖR ska jag äta detta äckliga godis, när jag egentligen längst inne inte vill? Det finns ju en smal liten Annika där inne som bara längtar efter att få komma fram! Nu hejar vi på henne! Ta fram blåslampan och bränn lite fett! ;)




Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar