Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

måndag 26 december 2011

Jag vågar inte ställa mig på vågen!

Min man väger 74,4 kg efter julhelgens frosserier.(det är mycket för den bengeten... ;) ) Herre jösses, om han har gått upp så mycket, då vågar jag inte ens tänka på vad min kropp har släpat sig upp till! Vet inte om jag törs ställa mig på vågen i morgonbitti, jag kommer förmodligen att bryta ihop!
Mycket godsaker har nämligen åkt ner i magen under dessa dagar!(typ under större delen av december om jag tänker efter riktigt noga... jäkla lussebullar) Inte så mycket mat, men godis, bullar, kakor och efterrätter har slunkit ner utan att jag ens tänkt tanken på att ev. hoppa över något!( -Är det jul så är det! glufs, glufs...)
Nu har jag ingen ursäkt längre, nu ska börja tränas igen på allvar. Förkylningen är så gott som väck,  här i södermanland där jag bor är det ingen snö längre(det kom lite förra veckan, men den smälte bort lagom till julafton, så nu kan jag inte skylla på den heller).  Så nu ska jag ta upp joggingen igen! Ska se om jag hittar några nya löparskor på mellandagsrean imorgon! Min mamma och jag ska till Nyköping och trängas med folk tänkte vi!

Nu ska jag se till att avsluta detta år hälsosamt och inleda det nya  på samma sätt! Jag börjar lite lätt lufsande så här:


Så ser det ut så här i maj! ;)


Om man sträcker sig efter stjärnorna så når man iallafall trätopparna eller vad det nu heter!
Kram och god fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar