Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

måndag 19 december 2011

Julbord!

Julbord på jobbet idag...oj, oj vad mycket gott det var! Men jag höll mig faktiskt  bara till det kalla. Jag åt sill, lax, skinka, en ägghalva, kokt potatis och bröd. Sen var jag nöjd! Jag åt inget av det varma! Inga köttbullar, ingen prinskorv, inga revbensbjäll och ingen Jansson! Det var bra tyckte jag, men det kändes absolut inte som en uppoffring, mitt problem är inte mat! Men sen...

Vilket dessert bord! Det fanns två sorters pannacotta , cheesecake, knäck, flera sorters fudge och kola, chokladtryffel, fruktsallad(den hoppade jag snabbt förbi...) mm.  Jösses vad gott det var! Jag tog ingen pannacotta, men skulle jag bara ha orkat så skulle jag nog kunnat klämma i mig en sån också, för det var så gott allting! Men faktiskt så har till och med jag en gräns!(det känns lite tryggt att veta ändå!) ;)
Men jag kände mig ungefär så här:

Glad men lite lätt uppsvälld! ;)

Jag borde faktiskt gå ner och köra ett pass zumba, men risken är stor att jag kräks... ;)  Nä, jag får träna imorgon istället!
Nu ska jag gå och läsa lite, jag är precis i slutet av min bok!
Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar