Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

fredag 9 december 2011

FÖRLÅT MIG!!

-JAG VILL HAR EN SAFFRANSBULLE!, skrek min socker- och vetemjöls-abstinent-tunga hjärna så fort jag vaknade i går morse! Å på den vägen är det. GI har för tillfället blivit IG-metoden...

Jag har somnat med barnen varenda kväll sedan i onsdags och därför inte skrivit! Jag äj liiiite tjött! ;)
Men jag kan erkänna att jag har hamnat i ett pms-socker-äta-vill-ha-saffransbulle-och choklad- och-bröd och-allt-jag-inte-ska-äta-rus!
Jag har syndat lite...men inte så farligt(joooo, erkänn nu dina synder, din gamla get! Saffransbullar två dagar i rad... En hel chokladkaka på två dagar... ) men imorgon är det promenad igen med Malin och Maria och då ska bungypumpstavarna med igen och sen är jag på rätt spår! Jajamänsan så ska det låta! ;)

Snart nytt år och det året ska bli det året som jag, Annika, kommer att gå ner och nå mitt slutmål: att bli en sextitalist-vägare!(väga något på 60 kilo alltså!) Om det är 68 kg eller 62 kg återstår att se, men jag vill ha 38 i kläder och de ska sitta riktigt snyggt, inte tajt och korvigt! Å om det blir till sommaren eller jul, det får vi se!

Jag kommer tyvärr inte att fortsätta blogga  hos tidningen "Må bra" efter nyår, det är några andra som ska få chansen, men ni får väldigt gärna följa mig här på min privata blogg "Hälsosam, Frisk och Lycklig!"(och lite småtokig! ;) ) Fram till sista december kommer jag att publicera dubbelt här och där.
Jag hoppas att ni vill fortsätta vara med mig och kanske till och med kämpa med mig och bli "Hälsosam, frisk och lycklig".

Jag kommer att tipsa om alla bra saker jag upptäcker och lär mig under resans gång och även bekänna mina misstag och hoppas att vi kan lära oss något av dem!  Hittills har jag tappat ca 17 kilo och har lärt mig massor av mina framsteg och misstag! Hoppas att du hänger med i fortsättningen! Avslutar med ett underbart klipp, man kan inte låta bli att skratta!

Kram Annika!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar