Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

torsdag 29 december 2011

Jogga eller Yoga, det är frågan!

Idag valde jag mellan att jogga en tur på morgonen eller gå på yoga på kvällen med Malin och Maria. Jag kunde faktiskt ha gjort båda, men yoga är inte riktigt min grej, jag tycker att det är lite långtråkigt och sen är jag så himla stel...
Hmmm, det kanske är just det som är tanken...jag får hänga med någon annan gång helt enkelt, så man kanske kan bli lite smidigare!


Men jag joggade idag, en liten tur runt vår "lill-sjön", det blir 4-5 km. Det gick jättebra förutom att jag hade underställsbyxorna nerhasade under kulan på magen, så dom bildade ett litet käckt gällivarehäng, samt att träningsbyxorna hasade ner i riktning mot knävecken så fort jag sprang!
Jag växlade nämligen mellan att gå raskt och att jogga, men jag joggade mest och det är jag supernöjd med! Imorgon tänkte jag ta mig en tur igen och då ska jag bara ha ett par byxor och då ett par som man kan dra åt i midjan!

Jag måste verkligen skaffa mig bättre löparkläder. Jag måste nog krypa till korset och köpa sånadär fruktansvärt fula löpartights som alla har och som jag har sagt att jag aaaaldrig skulle sätta på mig... Jag får väl ha en vääääldigt lång tröja till! Jag kanske börjar springa jättebra! Så där studsigt som alla hurtbullar springer! ;)

Näpp, dags och kasta sig i bingen och läsa min bok! Imorgon eller på söndag ska jag skriva mitt årsbrev för 2012 och mitt månadsbrev för Januari!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar