Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

torsdag 22 december 2011

Trött!

Blir en tidig kväll i kväll för mig! Jag är så trött att jag skulle kunna somna sittande här i stolen!(sitter och nattar mina killar).

Men jag konstaterade idag att jag faktiskt inte är lika trött längre trots allt! Jag vilar inte varje dag efter jobbet längre, det är faktiskt ganska länge sedan jag gjorde det om jag tänker efter! Det hjälper nog att jag har fått minska dosen av mina mediciner. Den 29 december ska jag dessutom minska med ytterligare en tablett! Så då kommer jag bli störtpigg! ;)

Jag tror förresten att jag ska starta en blogg och hjälpa folk att gå upp i vikt också, för det är jag nämligen oerhört bra på! Faktiskt ett  riktigt proffs! "Annika-dieten; Gå upp fem kilo på två veckor!"
Nä, skämt å sido, jag ger mig inte, jag kommer att klara det här, det tar bara lite längre tid!(viktväktarna jublar, jag måste vara rena rama toppenmedlemmen)
Nu ska jag gå och hänga tvätt, slå in några julklappar och sedan gå och sova!(wow, jag förstår verkligen att ni vill läsa min blogg, jag lever ju ett så sanslöst spännande liv! ;) )


Nä nu känner jag mig så här, så det är dags att göra det jag måste och sedan gå och knyta mig ;)


Kram!
Zzzzzzzzzzzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar