Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

onsdag 14 december 2011

Skärp dig nu för tusan!

Vad är det jag sysslar med? Man skulle kunna tro att jag kämpar med att gå upp i vikt! Idag har jag ätit pizza och(inte en hel, en halv, men det är alldeles tillräckligt) och yoghurtgodis, peppakakor och nu ikväll har jag ätit saffransskorpor och en annan kaka, fast de två sistnämnda var iallafall bakade på viktväktarvis.(jag var på underklädesparty hos en tjej som är med i viktväktarna)

Nä, nu får jag skärpa till mig, jag måste till viktväktarna och bekänna mina synder(förmodligen kommer konsulenten svimma...) Så imorgon är det jag som går dit  och tar mig i kragen, annars har jag gått upp tio kilo innan den här julen är över!

Jag ska klara det här!
Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar