Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

onsdag 10 augusti 2011

Beroende av Vågen


Vägde mig i morse igen…då stannade vågen på 73,3, 0,6kg mindre än igår morse.  Nej, jag måste sluta väga mig så ofta, en gång i veckan får räcka! Torsdagar får det bli( och kanske en måndag då och då ;) )
Jaha, nu satte jag mig framför TV: och skulle skriva, men fastnar i en film…en snuttig romantisk film och vem sitter här och tjuter, jorå, alltid! Jag är så blödig! Men den var bra!
Men dagen har varit bra, första dagen på jobbet efter semestern, det känns kul att börja jobba igen, det var full fart idag. Men jag var tvungen att jobba över och var helt slut när jag kom hem så jag har inte hunnit träna. Har ätit bra  och är nöjd med dagen!
Provade yoghurt, banan och kanel i morse till frukost och det var riktigt gott. Det får det bli i morgon också!
Nu är jag så trött, måste gå och sova tror jag! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar