Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

tisdag 17 januari 2012

Taktil massage och Zumba!

 Ursäkta uppehåll, jag har lite svårt att hålla mig vaken om jag lägger mig bredvid mina barn på kvällarna...

Stressigt på jobbet som vanligt. Men jag har en fantastisk förmån att kunna få taktil massage på jobbet och det fick jag idag. Man blir så avstressad och lugn i hela kroppen och nu i natt kommer jag sova som ett barn! Prova det om ni får chansen!

Efter jobbet tränade jag Zumba, bodytoning med hantlar i 50 minuter och styrketränade i 15. Så jag är lite mör i kroppen och aningens trött. Men det är härligt, det ska kännas att fläsket fått sig en omgång!


Men vilken skillnad det är nu när jag har fått gå ner i dos med mediciner och har slutat med cellgifter! Förut behövde jag ligga och sova en till fyra(!!) timmar varje dag , trots att jag bara jobbade 25 %. Nu jobbar jag 75% och vilar kanske en timme i veckan!! Det är lite skillnad! :)

Jag försöker äta som jag tror att ISO-metoden är, lika mycket fett, kolhydrater och proteiner. Men jag längtar till jag får mina böcker så jag kan köra i gång ordentligt! Men det konstiga är att jag knappt är sötsugen alls! Det är nog mellanmålen, för jag äter med max två-tre timmars mellanrum hela tiden och det har jag inte gjort förut. Det kan gå både fem och sex timmar målen mellan ibland.

Vi får väl se på söndag, kanske har jag gått ner 2 hg denna vecka... ;)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar