Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

söndag 29 januari 2012

Mäta mig!

Jag måste mäta mig, så jag har några start mått! Så jag kan se om en månad om det har hänt något! Jag måste ju få ha något att se fram emot och kunna se skillnad, eftersom jag inte ska väga mig så mycket och sluta vara fixerad vid vikten.

Idag var det ingen som kunde hänga med ut på morgonpromenaden, men jag tog bungypumpstavarna och gick 8-km rundan ändå, det kändes bra! Det var ju så underbart väder.

Men sen på e.m blev jag så trött, så jag var tvungen att gå och sova i nästan två timmar! Det känns att man inte riktigt är 100%, jag måste lyssna på kroppen, jag äter ju faktiskt trots allt ganska mycket mediciner fortfarande. Jag glömmer gärna det och kör på tills jag stupar, och det gjorde jag idag. Men sen piggnade jag till igen!

Apropå medicin måste jag gå ner och ta den nu. Och innan jag får krypa ner i bingen så måste jag hänga tvätt, göra iordning allt inför morgondagen, skriva ner vad jag åt till middag, duscha (ja, jag erkänner, jag är världens äckligaste jag har gått runt hela dagen och luktat gammal fotsvett(Alexanders ord) ) och mäta mig!
Om jag hinner så återkommer jag med måtten idag, annars får det bli imorgon!
Hej hopp, gummi*piiiiip*!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar