Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

måndag 2 januari 2012

Hysteriskt sugen redan efter två dagar!

Andra dagen av mitt godis-, kak- och glassfria år är alltså snart till ända och jag har lyckats ganska bra tycker jag! Bara 363 dagar kvar. NEJ! Det är ju skottår...attans 364 då.
Tillfälligt besök på jobbet idag, men imorgon är jag ledig igen och resten av veckan. Det stog kvar julgodis och lockade på fikarasten...men jag tog en knäckemacka istället och den var precis lika god! ELLER?? skulle inte tro det, men jag fick något att knapra på i alla fall och lyckades hålla fingrarna borta från godiset.

Imorgon ska jag på kusin träff och då kommer det säkert att vara efterrätt. Jag hoppas på fruktsallad! Kanske skulle ta med mig lite! Jag har ju faktiskt bestämt att jag får ta lite efterrätt när jag är bort bjuden, men det beror helt och hållet på vad det är! Återstår att se. Ska även ut och käka lunch Maria och Malin!( vojne,vojne hur ska denna dagen sluta)


Vikt i morse blev exakt 76 kg.(nedrans saffrans bullar och choklad) Men nu har jag ju tagit tag i det igen, och det är ju bra!( innan jag går upp ännu mer!)

Imorgon ska jag träna! Om det blir crosstrainer eller zumba får vi se!(hänger på barnens humör! Hoppas på båda eftersom jag ska äta lunch ute och middag borta...)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar