Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

tisdag 10 januari 2012

Ur form!

Två kvällar i rad har jag somnat med barnen vid åtta, halv nio tiden... mår inte tipptopp precis. Båda mina barn är sjuka och igår konstaterades att min äldsta har halsfluss! Idag är jag hemma och vabbar. Men imorgon måste jag till jobbet, så då får maken vara hemma. Hoppas bara att håller, jag har misstänkt ont i halsen...

Så någon träning har det inte blivit tal om, varken idag eller igår. Vad tror ni händer då? Jo, jag blir inte speciellt nyttig direkt. Nä, jag har inte ätit godis, men inte varit nyttig heller. Soppa och plättar till middag i går...

Nä, nu ska jag vila lite innan det är dags att fixa mellis!
Skriver ikväll igen, om jag inte somnar förstås... ;)
Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar