Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

söndag 1 januari 2012

God fortsättning på nya året!

Jaha,blev det några nyårslöften då? Det enda jag har bestämt är att jag ska skriva mitt brev till mig själv nu ikväll, med önskningar som jag hoppas att jag ska kunna införliva under året. Jag tänker faktiskt inte publicera det här(lite hemlisar måste man få ha!), men därimot ska jag skriva mina månadsbrev här!

Under Januari  månad ska jag:

  • Väga in mig i morgon bitti, ska skriva resultatet här imorgon kväll
  • Gå med i viktväktarna igen och gå på möte varje vecka. Det kommer att bli på söndagar. Så det får bli min vägar dag.
  • Ha som mål att gå ner ett kilo, blir det mer är det en bonus.
  • Jogga/gå  hem från jobbet(en mil) eller vanliga rundan(8 km) två gånger i veckan. Zumba en gång i veckan, promenad med mina bungypumpstavar en eller två gånger i veckan. Styrketräna efter joggpassen. Börjar med att kombinera jogg och gång för att sedan ha som mål att orka jogga hela vägen från jobbet. När det blir återstår att se!
  • Har nu bestämt att jag inte ska äta godis, kakor eller glass. Det kommer inte att bli lätt det vet jag, jag har försökt 118 468 gånger förut. Men faktum är att de gånger jag har klarat att hålla mig ifrån det, det är då jag lyckas med viktminskningen.
OJ. Det blir ett långt inlägg idag, men det får bli så.
  •  Januariprojekt i huset: Adams rum, lite små grejer som aldrig blir gjorda bara.
  • Rensa frysen(hoppas att det kommer en köldknäpp!) 
  • Sist men inte minst, ha roligt! Ska åka och hälsa på min kusin och titta på deras nyårsrevy i Motala! Åka på kusinträff i Täby. Gå ut och käka och dansa med Jennie, Camilla och Sara på Golden Hits!
Kram!


2 kommentarer:

  1. Hoppas ditt år blir precis som du önskar!

    SvaraRadera
  2. God fortsättning Marlene! Jag önskar dig det samma! Kram Annika

    SvaraRadera