Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

torsdag 26 januari 2012

Då var det gjort!

Nu har jag fått domen...
Det är bara att gratulera, jag är verkligen den fettblobb jag känner mig som! Jag tänker inte skriva några siffror, men jag är lååååångt över det man ska när man är så lång som jag. Men det som var positivt var att jag ändå har hyfsat mycket muskler(mycket väl dolt) under allt fett.



Jag fick kliva in i denna, och ja, jag var tvungen att ha denna lilla käcka blå mössa på mig...Så himla schnyyygg!













Han, David, var så proffsig och sa så kloka saker. Så det här kommer förhoppningsvis bli bra. Nä, inte förhoppningsvis, det KOMMER att bli bra!! Jag ska bland annat sluta titta på vikten så mycket. Jag ska träna och bygga muskler och bränna fett, så kommer jag ju bli smalare och mer vältränad så klart!

Han räknade ut att jag bör väga ca 65 kilo när jag har en bra balans mellan fett och muskler. Ca 20-30% fett och resten muskler+allt annat som väger i kroppen är en bra balans. Men jag ska sluta vara så fixerad vid vikten. Jag får mäta mig med måttband med jämna mellanrum istället. Om ca ett halvår ska jag mäta mig i fettmaskinen igen och förhoppningsvis har det hänt MYCKET med siffrorna då.

Vi ska träffas igen på tisdag och tills dess ska jag skriva ner allt jag äter, när och hur mycket jag äter samt hur jag känner mig när jag äter(glad, sur, sugen, hungrig, trött, arg eller liknande). Så ska vi prata om hur jag bör äta för att förlora fett och inte muskler och på det sättet gå ner i vikt.

Kram fettblobben Burén(som snart är en muskelknutte!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar