Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

onsdag 4 januari 2012

Träna Crosstranier i pyamas och tofflor går också bra!

Man ska ju börja med det positiva sägs det ju, så då gör jag det! Träningen har dessa två dagar varit väl godkänd. Jag började gårdagen med att trampa crosstrainer i 15 minuter innan frukosten.(med håret i ursnygg sovfrisyr, tofflor, sovlinne och pyamasbyxor...så himla läcker! Jag brukar faktiskt byta om, men jag hann inte igår, schemat var tidspressat! Jag låg faktiskt i sängen och övervägde om jag skulle strunta helt i träningen, men ändrade mig som tur var!) Frukosten bestog av ägg och havregrynsgröt m blåbär och torkad aprikos i.

Sen körde jag ett zumbapass bland julgransbarren i vardagsrummet.(kanske aningens snabbt efter frukosten, för jag rapade havregrynsgröt under passet och det var ju lite småotrevligt, men jag hade inget val, jag hann inte annars).
Lite lätt eftersvettandes trots duschen, var det dags för lunch med Malin och Maria och då valde jag en supergod köttfärssoppa. Sedan vidare till Täby och träffade några av mina kära släktingar! Det blev paj och lasagne och jag åt inte alls mycket. MEN dessvärre så åt jag alldeles för många digestivekex med philadelpiaost på...
Till efterrätt var det glass, maräng och chokladsås, men nej,nej, jag tog faktiskt inget! Riktigt stolt att jag klarade stå emot(var nog därför jag satt och hetsåt digestivekex...åt säkert åtta stycken...många propoints blir det)

Sov över hos mamma och pappa, så pappa och jag tog en promenad i regnet idag. Men jag har inte ätit så bra mat idag, har överstigit min propointsbudget ganska rejält, men just nu är jag väldigt nöjd med att bara klara dagen utan att äta godis, kakor eller glass! Dag 4 snart över! Jag får ta det som en mjukstart!Tjohooo!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar