Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

söndag 22 januari 2012

Skitvåg!

Invägning i morse...och vågsrället stannade på 75,4kg, med andra ord ynka 0,4 kg ner. Men för att se det positivt: det är fyra gånger så mycket som förra veckan! ;)

Halkade runt den vanliga rundan i morse med Malin och Maria.(nysnö på blankis är en härlig kombination! Trots att jag har kärringdubbar under gympadojjorna halkade jag till flera gånger! Men vi klarade oss från att dratta på rumpan iaf) Inga bungystavar fick följa med på promenaden, jag har ondare i halsen igen!

Har skött mig med maten idag, inget godis trots att jag hysteriskt gärna har velat ha...tur att det snöade så mycket, annars skulle jag säkert ha åkt iväg och handlat något onyttigt!
Nu ska jag gå och läsa lite, det är en skön avslutning på kvällen!(ISO förstås!)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar