Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

lördag 21 januari 2012

Nä.

Nä, inget speciellt har hänt och inte har jag ätit speciellt bra eller speciellt dåligt. Har varit en ganska trist dag egentligen.
Promenad i morse med Malin, Maria och Anette, det var ju trevligt som vanligt.
Åt frukost-lunch när jag kom hem. Plocka undan och diska. Tvätta och hänga den och plocka undan rena kläder. Plocka bort granen(ja, jaga vet att det är jääääätte sent!), dammsuga, var tvungen att vila en liten stund, laga middag...ja, så spännande har min dag varit!

Bakade filmjölkslimpa(icke ISO-tillåten, är vetemjöl, russin och sirap i...), och åt glatt av den och fick senare dåligt samvete för att jag gjorde det och passade då på att tycka att jag är dum i huvudet och äter då lite godis också!(daah!?) Tror nog att jag drar ett streck över denna dag.

Trött som tusan, ska nu stupa i säng, för nu snarkas det ljudligt från båda barnens rum. Vi tittade på gladiatorerna i kväll, där ligger man ordentligt i lä, måste styrketräna i morgon...
Vägning imorgon bitti!
Tröttkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar