Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

måndag 30 januari 2012

Vaffö e de på dette viset??

Dagen började bra, med en bra balanserad frukost. Fortsatte bra förbi lunch, men sen kom det...Sötsuget! Som en jäkla tornado svepte det in på kontoret och massakerade min hjärna och det enda jag kunde tänka på var allt som innehåller socker!
DIREKT så börjar hjärnan att hitta på en massa bra ursäkter för att få lite godsaker. " Du har ju inte börjat på riktigt än, David ville ju se hur du äter, så nu har du ju chansen att visa hur du äter PÅ RIKTIGT vissa dagar, så passa på att äta lite godis och annat gott idag, så börjar du sen om på riktigt på onsdag när du varit hos honom".

Jag lyckades köra förbi affären på vägen hem utan att stanna. Väl hemma däckade jag i soffan en halvtimme, och SEN...då var jag så sugen att jag höll på att dö!(jo, det är sant!!) Så då gick jag lös på en stoooor näve jordnötter( saltade, inte bra) och en liten näve torkad frukt.(det var det enda jag hittade, skulle jag hittat en chokladkaka skulle jag förmodligen satt i mig den med. Varför är det så här, jag vill ju inte egentligen, jäkla reptilhjärna...
Sockerkladdiga kramar Annika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar