Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

söndag 15 januari 2012

Men va f....

Söndag igen och dags för vägning. Ingen kul historia det inte, men det var åt rätt håll iallafall. Jag hade gått ner 1 hg...Så nu är det totalt 2 hg i år, det är ju strålande!! Med den här takten är jag säkert klar till nyår 2016! Väger nu 75,8 kg.

Nä nu kan jag ju börja träna ordentligt igen och ska på allvar prova denna  ISO-metod, jag har beställt böcker och funderar på att åka till deras mottagning och få hjälp där. Jag måste höra på jobbet om jag kan använda mina friskvårdspengar från jobbet till det, för det var nämligen ganska dyrt. Men då får man även chans att mäta hur mycket fett man har på kroppen och det är ju faktiskt mer intressant än vad man väger, eftersom 1 kg fett är 5 gånger större i volym än 1 kg muskler.

Var ute och gick i morse som vanligt med Malin och Maria. 75 minuter i rask takt, men stavarna fick stanna hemma, jag känner av halsen lite fortfarande.

Sen har jag ätit jätte bra (tror jag), har verkligen försökt att tänka på att få i mig en tredjedel protein, en tredjedel kolhydrater och en tredjedel bra fett.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar