Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

fredag 27 januari 2012

Nu är den här!

Nu står den där i TV-rummet och skiner! Mitt nya löpband alltså, men imorgon bär det ut i snön med Malin istället, vi ska jogga/gå raskt!

Men det kändes himla bra med maskinen, det var lättare än jag trodde att det skulle vara. Jag trodde det skulle  vara svårt att håla balansen, men det gick bra!
Vi har till och med provkört den hur mycket det låter upp till sovrummet och det var inte alls farligt, så nu kan jag träna på morgonen utan att störa familjen allt för mycket!

Dock ingen träning idag, jag provade bara lite. Men jag har ätit bra och har skrivit ner precis allt jag har ätit och druckit.
Nu plingade mobilen till, hoppas bara att det inte är Malin som inte kan hänga med ut imorgon! Men jag ska ut ändå, det är min start på lördagsmornar, det har blivit en vana!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar