Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

lördag 14 januari 2012

HERREGUD!

Här går jag och är lite smygnöjd med min viktminskning och tycker väl att det inte är så farligt längre, men nu när jag ska köra igång(tjuvstartade idag) med isodieten, så ville jag ha några "före" bilder. Så jag slängde på mig bikini och bad M ta kort på mig.
HERREGUD!! Min hjärna tror att jag är betydligt smalare än jag är! Kortet på mig bakifrån är HEMSKT!

Nu har jag verkligen en bild att ta fram varje gång jag blir sugen på att äta något som jag ej bör!(den har etsat sig fast i minnet och kommer aldrig försvinna därifrån...) Och, nej ni kommer ALDRIG att få se den. Den är min och bara min!

Men det är viktigt att ha en positiv bild av sig själv också och det har jag. Jag har bild ur en tidning av en springande smal tjej, som jag har tejpat dit mitt ansikte på! :) Det var ett tips jag fick av en motivations-coach på Må bra.


Nu ska jag gå och läsa vad Fredrik Paulún skriver om fettförbränning. Här ska brännas!

Var ute och gick med Malin och Anette i morse i 1,5 timme. Härligt! Som jag har längtat. Sen har jag ätit jättebra mat hela dagen.

Tack Carina för tipset om att äta en fishermans halstablett när man blir sötsugen, det hjälper verkligen!(köpte ett trepack idag för att alltid vara redo)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar