Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

lördag 25 februari 2012

Blodsmak och mjölksyra...

Har precis varit ute och sprungit med Malin och Anette. Å jag är STOLT! Vi sprang 8 km rundan och vi sprang nästan hela tiden, vi gick max 300 m på hela rundan! Stannade bara och tex knöt skon, satte på dubbar, dubbar gick sönder, gick en bit vid bilvägen där folk kör som idioter. Annars sprang vi hela tiden. Trots att jag var trött så joggade jag sista biten själv hem från Malins hus hem till mitt.(typ 200 m men ändå, kunde lika gärna gått och det är uppför! :) )

Det är bra och springa med någon ibland, då stannar jag inte och går när jag känner mig lite trött, då kämpar jag lite mer!

Jag måste bara rekommendera att använda broddar eller dubbar eller vad man nu kallar det! Det är helt suveränt, det är bara att springa på trots blankis! Finns för typ 150 kr i sportaffärer!

Sen styrketränade jag när jag kom hem i ca 20 minuter också, armar, rygg och mage.

Nu ska jag äta frukost-lunch med gott samvete och sedan ska vi åka iväg på kalas!
Kram från en nöjd Annika!

3 kommentarer:

  1. Hej, jag ser att du inte skrivit på hela veckan... Hoppas allt är bra! Kram Yvonne

    SvaraRadera
  2. Jo då, så där. Latar mig och hets äter lite bara ;)! Väntar på röntgen resultat... Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej, jag förstår att du har annat att tänka på..! Men jag tror det kommer att gå jättebra :-) Lycka till med provsvaret! Kram

    SvaraRadera