Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

måndag 6 februari 2012

Trött och snorig!

Har haft huvudvärk och känt mig hängig hela dagen idag. När jag kom hem från jobbet gick jag och la mig och sov i över en timme. Nu är jag snorig också...(guuuuuud vad det är synd om mig!)

Men jag har ätit bra idag , men inte tränat. Men  imorgon bitti ska jag träna på löp-bandet igen har jag tänkt(om jag inte har blivit sämre...), så nu ska jag ner och fixa i ordning allt:

  • Ställa löpbandet på plats
  • Dra ner persiennerna(ja, jag vill inte riskera att någon granne ska se mig och sätta morgonkaffet i halsen)
  • Ställa dit vattenflaskan
  • Ställa dit datorn, så jag kan lyssna på musik i lurar(ja, jag vet att det finns smidigare alternativ, men jag är väl lite omodern!)
  • lägga fram träningskläderna och löparskorna
  • välja kläder till jobbet och lägga fram dem.
Ja det var nog allt.
Snorkram!(snörvel, snörvel)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar