Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

onsdag 22 februari 2012

Inte bara slarvig med maten...

...utan jag har börjat slarva med att skriva här också!
Men jag får göra en liten sammanfattning av veckan. Den började bra i måndags, jag åt bra och var ute och joggade på eftermiddagen.
Det var första joggingturen ute sedan jag skaffade löparbandet och OJ, vilken skillnad! Det gick jättebra trots att underlaget inte var det bästa(väldigt knölig och ojämn is). Jag tog hela 7 km rundan och jag joggade nästan hela tiden! Jag gick kanske totalt 1-1,5 km av hela rundan och det är riktigt bra för att vara mig!

Igår var det fettisdag...ja, så var det med det!

Ja ok då, jag åt en semla, men annars var det en bra matdag, dock ingen träning.

Men idag har jag ätit bra, och tränat 45 minuter crosstrainer + 15 minuter styrka. Känns skönt! Jag har nu tränat efter jobbet direkt och det är väldigt bra, för det är nämligen då som mitt sötsug är som värst och det hjälper faktiskt, för efter träningen så är jag inte alls sugen längre och då är det dessutom dags för middag. Hoppas att det ska funka i längden!

Jag har förresten fått svar på mitt EEG-test och det såg bra ut, helt normala värden! Tjohooo! Men min läkare vill avvakta med att ge mig svar på om jag får börja köra bil igen tills jag har röntgats. Det är dags för det eländet på måndag igen! Håll tummarna och det ser bra ut!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar