Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

söndag 5 februari 2012

Sur, trött och jävligt less...

Idag har jag haft en jävligt dålig dag. Jag vaknade grinig, sen blev jag ledsen på en vän(som verkar tycka att det är kul att göra mig ledsen, vet inte om hon gör det medvetet, men ibland känns det så). Sen vägde jag mig och då har jag GÅTT UPP! Jag blev så sur att jag sparkade in vågskrället i väggen! Jag som tränar jättemycket och äter precis som jag ska! Då blir man lite less när skitvågen visar +0,5...

Men då körde jag ett pass zumba toning(men först hade jag ett psykbryt för att jag inte hittade min ena hantel, och då hjälpte mina fina killar mig att leta och då hittade Adam den under soffan...vilken ordning jag har på mina grejer!) och sedan sprang jag i 20 minuter på löpbandet. Då kändes det lite bättre.

Men jag har varit trött, så det var bara att gå och lägga sig och sova efter lunchen. Sov i nästan två timmar, jag avskyr att ligga och sova på dagen, hela dan försvinner.

Har haft en liten "tycka synd om mig själv för att jag har cancer dag" idag. Jag hatar såna dagar...

Men en sak var iallafall bra och det är att jag inte har tröstätit! Vilket jag ALLTID gör såna här dagar. Men nej, idag kom jag fram till att det bara kommer att göra mig ännu argare och ledsnare, så jag avstod!
BRA ANNIKA!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar