Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

lördag 4 februari 2012

Lördags njutning!

Ursäkta att jag inte har skrivit på två dagar! Jag var och sjöng i torsdagskväll och var på tjejmiddag i går kväll.

Igår var jag på sjukhuset och gjorde EEG-undersökning. Men jag fick inte svar direkt om jag få köra bil igen, jag får vänta 1-2 veckor. Håll tummarna, det skulle vara såååååå himla underbart att få köra bil hur långt som helst och när som helst! Få jag positivt resultat, ska jag köra till Luleå fram och tillbaka bara för att jag får! ;)

Varken igår eller idag har jag tränat, jag har inte hunnit. Men pappa och jag var ute och gick en och en halv  timme i solskenet iallafall. Helt underbart, men man var lite kall i ansiktet när man kom hem!

Ska väga mig imorgon! Nu är det dags för melodifestival! Helig period varje år i denna familj! :)
Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar