Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

torsdag 9 februari 2012

Våga vägra vågen!

Eller ska jag väga mig? Hmmm, jag kan inte bestämma mig om jag ska väga mig på söndag eller inte. Jag blir ju så förbannad om den inte visar som jag vill, men samtidigt blir jag ju så glad om den gör det.

Ok då, vågen får en chans till i helgen, men visar den inte minus från förra veckan så ska jag sluta väga mig...

Jag är hungrig, och jättesugen på att gå ner och vräka i mig ett par mackor, men ack nej, vad skulle David säga då?
 "Nej, nej lilla tjocka Annika det här går inte an, inga kolhydrater så sent på kvällen, då blir du aldrig av med ditt överskottslager av fett".
Nej, riktigt så kanske han inte skulle uttrycka sig, men han skulle säkert tänka det! Det gör iaf jag!

Men just det ja, det var ju det här med tankarna, de måste vara positiva! Så nu ska jag gå ner och ta mig ett äpple med lite keso på, det blir bra det och då känner jag mig duktig och stolt över mig själv och det är ju toppen! Tjooohooo vad jag är bra! :)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar