Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

fredag 10 februari 2012

Ja men titta!

Ställde mig på vågen i dag redan, kunde inte vänta till på söndag. Jag hade gått ner!! Tjoho! Trots snor och ingen träning så hade jag gått ner 0,8kg, väger nu 75,3kg. Men imorgon ska jag ut och gå igen med Maria(om det inte är minus 19 som i morse, brrrrr, då tränar jag inne).

Idag fyller min lillskrutt Alexander 6 år, så idag har jag ätit *cencur*...oj, vad konstigt, jag minns visst inte riktigt!
Men frukosten kommer jag ihåg, gröt och två ägg, men resten är som en vit dimma! Väldigt lik socker, vetemjöl, grädde och smör faktiskt! :)
kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar