Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

måndag 13 februari 2012

Dax för "jag skulle aaaaaldrig..." del två.

Först skulle jag aaaaaldrig köpa ett fånigt löpband, men det har jag gjort. Sen har jag svurit på att aaaaaldrig sätta på mig såna där hiskligt fula löpartajts, men guuuuuud så skönt det är att springa i! Det håller fettet på plats lixom! :)
Så idag sprang/gick(snabbt) jag en halvtimme på löparbandet(medan laxen puttrade på spisen, man måste ju vara effektiv) och så styrketränade jag 15 minuter också. I mina nya löpartights. Jätteskönt! :) Men göööörfult!(på mig alltså!)
Sen blev det lax och kokt potatis till middag!
Är glad och nöjd, med dagen! Fick taktilmassage på jobbet också som pricken över i! Det är kanonskönt, jag blir så avslappnad, det är verkligen toppen!(förutom att jag fick skämmas för att jag  inte hade hunnit klippa tånaglarna...och hade fula trosor!)
Men nu, trött, som vanligt! Så nu ska jag krypa ner i bingen!(ja, jag vet att klockan inte ens är nio, men det är smällar man får ta, jag orkar inte göra något speciellt iallafall, så jag kan lika gärna gå och lägga mig och läsa!)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar