Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

tisdag 6 mars 2012

noll motivation och magen växer...

...och det beror inte på att jag är med barn, för det är jag inte!!Nej,nej, det beror bara på att den nyttiga delen av mig har dragit sin kos, förmodligen till en annan kropp som inte är lika hopplös...
En bra ursäkt jag har just nu, nej förresten inte bra, men det en förklaring, det är att jag röntgades förra veckan  igen och går nu och väntar på resultatet! Det är pissjobbigt!(ursäkta språket!)Å då är det synd om stackars lilla Annika och då ska här ätas! Å det görs det!(det där blev konstig svenska, men det bjuder vi på, hinner inte ändra...)

Men jag var ute och sprang i lördags i alla fall, alltid något! Men jag var så tung, så tung, så mentalt kändes det som om jag vägde 115kg! Men nu ska jag ta mig i kragen och springa i veckan, så jag hänger med tjejerna,(Malin och Anette), de springer jättemycket, så det känns som om jag är en riktig bromskloss när vi är ute och kutar. Men de är så snälla så och säger att så är det inte alls, men jag vet nog jag....:)
Ska ut imorgon och på torsdag tänkte jag, + helgen!

Är hemma med Adam som är sjuk och nu ska vi åka till doktorn!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar