Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

fredag 16 mars 2012

mår inte bra

Jag är inte så aktiv här just nu, jag mår ganska dåligt. Somnar tidigt på kvällarna och hinner därför inte skriva. Men jag kommer igen nästa vecka. Imorgon ska jag iallafall gå ut och gå med Maria på morgonen. Ska bli härligt. Har inte tränat något på hela veckan. Förutom käkmusklerna, de arbetar konstant för jag äter som en ko...
Ska väga mig imorgon, har bett Mange (min man) skriva upp vad jag väger, men jag vill inte veta. Sen ska jag väga mig igen den 2 maj, för då måste jag det pga att jag ska röntgas då och då frågar de alltid vad man väger. Jag hade hoppats att jag skulle få komma och röntgas tidigare, men tji fick jag! Jag får vänta i en och en halv månad till för att få reda på vad som ska hända. Hoppas bara att den håller sig i skinnet tills dess och inte hittar på ännu mer dumheter(tumören alltså). April kommer att bli en lååååång månad i år...
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar