Det jag ofta skriver om:

Vanligaste etiketterna:

Ont om tid? Mest lästa inläggen just nu:

Ont om tid? Mest lästa inläggen för tillfället:

Ont om tid? Här är de mest lästa inläggen:

lördag 17 mars 2012

Kunde inte låta bli att tjuvkika lite...

Jag vägde mig i morse och kunde naturligtvis inte hålla mig från att kolla! Och nej, det var inga roliga siffror, men jag orkar faktiskt inte ens bli upprörd(jo, ok då, lite...). Jag har ingen energi att tänka på att jag ska äta rätt till punkt och pricka just nu!
Jag tränar och vet hur jag ska äta och undviker de värsta fällorna, så går jag förhoppningsvis inte upp mer iallafall.

Mår lite bättre idag. Började dagen med promenad med Maria, det var härligt. Bungystavarna tog jag med också! Vi ska gå imorgon med. Sen har dagen varit lugn, grejat lite här hemma, sovit en dryg timme, lagat middag och ja, det var den lördagen det!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar